Design a site like this with WordPress.com
Začít

Co říkají obrazy? Čtení a tvorba vizuálních informací

Úkoly

Závěrečný úkol

V rámci závěrečného úkolu jsem vytvořila Infografiku o evniromentálním problému, který se týká nás všech. Všudypřítomný odpad, jeho produkce, spalování a rozklad je jedním znejřešenějších témat ekologických konferencí. Nejen při jeho výrobě, ale i při spalování a rozkladu na skládkách jsou vypoštěny do ovzduší skleníkové plyny, které ohřívají naší planetu. Každý rok je na Zemi…

7. úkol – Typografie

K úkolu jsem si vybrala předělat úkol z minulého semestru o vysněném Food marketu, který měl být jako návrh na využití nepoužívaného prostoru v Brně. Jelikož word a jakýkoliv úprava s textem a obrázky je o nervy, pracovala jsem opět ve Adobe, chtěla jsem využít Indesign, nicméně jsem už po letech nevyužívání zapomněla, jak se…

6. úkol – Plakát

Plakát jsem tvořila v Illustrátoru, fotku jsem zvektorizovala aby se nezničila kvalita, kdybych šla, ještě do většího formátu. Plakát je vyrobený ve formátu A4. Druhý rozměr jsem zvolila Insta story se záměrem, že značka Olivanders bude aktivní odkaz na jeho obchod. Jedná se o plakát na prodej hůlek vytvořený z fotky z mood boardu. Kdybych…

5. úkol – Mood board

Za téma mého moodboardu jsem si zvolila Harryho Pottera. Knížky i filmy mám ráda asi tak na stejné úrovni, a proto se to v mém moodboardu dosti prolíná. V průběhu tvoření jsem si potvrdila, že mně Harry jako postava moc nezajímá, ale jsem velkým fandou jeho světa a všechno s tím spojené. To lze poznat podle toho, že…

3. úkol – Portrét na Mušce

Toto dílo jsem si vybrala při návštěvy výstavy s názvem Kinetismus, jež probíhá v Kunsthalle v Praze. Dílo nese název Portrét na Mušce od autorů Laurent Mignonneau a Christa Sommerer. Uvědomuji si, že není typické, nicméně celá výstava byla jako na míru šitá studentům TIM (Teorie interaktivních médií), jež jsem studovala na bakalářském stupni. Přestože celá výstava byla…

2. úkol – Tvorba vizualizace

Tento graf zachycuje body za aktivitu studentů prezenčního a kombinovaného studida prvních, druhých a třetích ročníků. Zaznamenány jsou zde i pohlaví studentů pro lepší představu, kdo je v hodinách více aktivní. Body za aktivity jsou v rozmezí 0-99. Na základě vizualizace lze říci, že v prvním ročníku kombinovaného studia je více žen, a jejich body…

2. úkol – Ohodnocení vizualizace

Prvním úkolem bylo ohodnotit vizualizaci dat z prostředí řečníků EU. V první řadě nedokážu zcela docenit užitečnost tohoto grafu, nedokážu najít smysl v tom, proč by mě měl zajímat jazyk, jakým řečnili jednotlivý prezidenti v průběhu let. V proslovech jde, dle mého názoru, především o obsah ne o jazyk. Co se týče úplnosti grafu u…

1. ÚKOL

Už na školení o tvorbě životopisů nám bylo řečeno, že graficky přitažlivý životopis, zaujme a může nás dostat do dalšího kola, nicméně není to vhodné na všechny pozice. Rozhodně je však nutné mít motivační dopis se stejnými či podobnými prvky, jinak samotný dopis může znehodnotit hezké CV. Svůj životopis mám takto udělaný už přes rok,…

Advertisement